سخن روز /
بازدید مدیرتعاون روستایی استان از مرکز خرید گندم شبانکاره شهرستان دشتستان
1403/02/18


به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان بوشهر: عبدالحسین خلعتی درسفر به شهرستان دشتستان به اتفاق رضوانی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان دشتستان ضمن بازدید از امکانات و ظرفیت های مرکز خرید تضمینی گندم شرکت دهقان شبانکاره تحت پوشش این شبکه، از نزدیک در جریان روند خرید، کیفیت محصول خریداری شده و وضعیت حمل این محصول و بررسی ظرفیت ها و موانع پیش رو قرار گرفت.
مدیرتعاون روستایی بیان کرد : آغاز فعالیت خرید گندم به عنوان مباشر شرکت غله و خدمات بازرگانی توسط این شرکت از سال زراعی 1401-1402 بود و امسال دومین سال فعالیت این مرکز است . با توجه به برنامه های الگوی کشت در جهت افزایش تولید محصولات استراتژیک مانند گندم در این منطقه ، تجهیز این مرکز خرید نقش موثری در حمایت ارائه خدمات مطلوب به کشاورزان منطقه خواهد داشت و مورد استقبال قرارگرفته است.این مرکز خرید واقع در اراضی روستای دهداران با وجود انبار 3000 تنی و فراهم شدن شرایط اولیه آماده ارایه خدمت به کشاورزان منطقه گردیده است که در ادامه فعالیت نیاز مند بهبود شرایط شامل مسیر دسترسی آسفالته ، محوطه سازی و تعمیرات مورد نیاز انبار خواهد بود.
عبدالحسین خلعتی در جریان این بازدید با اعضاء هیات مدیره شرکت و مدیر عامل شرکت دیدار و راهکارهای بهینه سازی ارایه خدمات و افزایش نقش شرکت در ارایه نهاده ها و کمک به افزایش کارایی تولید در قالب تشکل های را تبین و ارکان شرکت با اعلام امادگی همکاری به ارایه نکته نظرات پرداختند.
د ر پایان نشست ایشان با اشاره به پیش بینی های شرایط جوی خواستار توجه و دقت بیشتر در جمع آوری ،ذخیره سازی و نگهداری محصول توسط عوامل خرید و لزوم تسریع در حمل و جمع آوری گندم های خریداری شده از مراکز روباز به مراکز ذخیره سازی سرپوشیده شدند.
تعداد مشاهده خبر14 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :2 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal